עיסוי לגב תפוס

תאריך פרסום: 4/19/2023 1:53:00 PM

שיתוף ב-

אם אתם סובלים מכאבי גב, אתם לא לבד. אנשים רבים בארץ ובעולם מתלוננים על כאבים אלה. אפשר להאשים  את זה בישיבה הממושכת שלנו מול המחשב, אבל לא משנה מה הסיבה- בהחלט מדובר בצרה לא נעימה. אבל החדשות הטובות הן שישנן מספר דרכים להקל על גב תפוס, ביניהן עיסוי. עיסוי לגב תפוס יכול להיות דרך יעילה להקלה על הכאב ולהפחתת המתח בשרירים. אז בין אם אתם סובלים מכאבי גב כרוניים או שאתם פשוט צריכים להירגע אחרי יום ארוך- עיסוי לגב תפוס יכול להציע יתרונות רבים לכם ולבריאותכם. במאמר זה נחקור את הדרך שבה עיסוי מטפל בגב, את סוגי העיסויים השונים ועוד.


טיפול בעיסוי לגב תפוס?

קבלת עיסוי לגב תפוס יכולה לספק עבורכם יתרונות רבים. דבר ראשון, מדובר בדרך להפחית ולשכך כאבים ואי נוחות בגב שלכם כמו גם בשאר השרירים הגוף. עיסוי יכול לעזור לשחרר את השרירים התפוסים שלכם ולהפיג מתחים. דבר זה מקל על הכאב ויכול להפוך אותו לנסבל- עד שהוא יעלם לגמרי. יתרון נוסף של מסאז' לגב תפוס הוא שזאת דרך טובה לשפר את הטווח התנועה שלכם. גב תפוס יכול להגביל את יכולת התנועה שלכם, אבל עיסוי טוב יוכל לעזור לשחרר זאת ולאפשר לכם לנוע בחופשיות רבה יותר.
עוד סיבה מדוע כדאי לבחור טיפול מסאז' לגב תפוס הוא שמדובר בדרך מוכחת להוריד לחץ. גב תפוס המון פעמים נובע מתוך לחץ, ועיסוי בהחלט יכול לעזור לכך. בעקבות עיסוי משתחררים אנדרופינים בגוף שלנו, והם כידוע משככי הכאבים הטבעיים שיש לנו. אנדרופינים יכולים לעודד הרפיה, מה שעוזר לכם להרגיש רגועים יותר. בנוסף, עיסוי לגב תפוס יכול גם לעזור לישון טוב יותר, ויש אנשים שכאב הגב שלהם נובע משינה לא טובה. על כן זאת עוד דרך לשפר את הכאבים.


איזה סוגי טיפולי עיסוי לגב תפוס ישנם?

ישנם מספר סוגי עיסויים שיכולים להועיל לגב שלכם. העיסוי הנפוץ ביותר הוא עיסוי שוודי. עיסוי זה כולל תנועות מעגליות ולישות ארוכות וחלקות. הוא מתרחש בשכבות העליונות ביותר של השרירים וידוע כעוזר להפחתת מתחים, הגברת זרימת הדם, ועזרה בהרפיית השרירים. עיסוי נוסף הוא עיסוי רקמות עמוק, שנכנס יותר פנימה אל תוך השרירים. סוג זה משתמש ביותר לחץ מעיסוי שוודי ויכול להועיל להפגת כאבים כרוניים, דלקות ועוד.
יש גם עיסוי תאילנדי שהפך לפופולרי בשנים האחרונות, שמשלב מתיחות ועיסוי עמוק כדי להפיג מתחים. גם עיסוי שיאצו הוא עיסוי נפוץ שבו משתמשים באצבעות כדי ליצור לחץ על נקודות ספציפיות בגוף. ניתן לעשות זאת בגב כדי לעזור לשרירים.


מה עוד ניתן לעשות כדי להקל על גב תפוס?

חוץ מעיסוי ניתן לעשות דברים נוספים ולשלב אותם במידת הצורך. דיקור סיני לדוגמה היא שיטה ידועה להפחתת כאב וטיפול בבעיות שונות. טיפול נוסף הוא כוסות רוח, שיכולות להמריץ את הדם לאיזור הכואב ובכך לשחרר את הכאב.


איפה ניתן לעשות עיסוי לגב תפוס?

אם אתם מחפשים איפה ניתן למצוא עיסוי בתל אביב או באיזורים אחרים בארץ, אתם מוזמנים להיכנס לפורטל ymassage שבו תוכלו למצוא שלל מעסים שיוכלו לעזור לכם לטפל בגב התפוס שלכם. אם זה עיסוי בירושלים לכאב כרוני או עיסוי להרפייה כללית, בפורטל ניתן לסנן את המטפלים לפי איזור בארץ, סוג הטיפול והעדפות אישיות נוספות. כך כל אחד יכול למצוא את המעסה שמתאים לו ולצרכים שלו, וליהנות מעיסוי שיעזור לו בכאבי הגב שלו.

 

שיתוף ב-

אולי יעניין אותך

יתרונות העיסוי לכאבי גב

מה זה כוסות רוח?

חיפוש עיסוי מקצועי

אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

לדוגמא: תל אביב

העדפה

שתף את - עיסוי לגב תפוס:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5