אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

חיפה

העדפה

עיסוי בחיפה

מחפשים עיסוי בחיפה? הגעתם למקום הנכון. באתר Ymassage ניתן להזמין מסאז' בחיפה עד הבית או בקליניקה.
אתם מוזמנים ליצור קשר ישירות עם המטפלים, ולהזמין  עיסוי בחיפה עוד היום!

עד הבית
מטפל/ת בעיסוי בחיפה - טטיאנה

עיסוי מקצועי עד הבית ממטפלת מוסמכת.

מטפלת מקצועית באזור חיפה הקריות. מגיעה עד הבית

בקליניקה
מטפל/ת בעיסוי בחיפה - אנה

עיסוי שוודי הוליסטי+ אבנים חמות

נעים מאד שמי אנה, מעסה בטכניקת עיסוי שוודי הוליסטי מקצועי

עד הבית
בקליניקה
מטפל/ת בעיסוי בחיפה - אלכסנדרה

מטפלת מוסמכת בנשים בלבד וזוגות. 15 שנה במקצוע

מטפלת בקליניקה בחיפה, וכן מגיעה לטיפול בבית הלקוח/ה

עד הבית
בקליניקה
מטפל/ת בעיסוי בחיפה - גיא

מטפל מוסמך ברפואה סינית מסורתית

דיקור, שיאצו, צמחי מרפא, תזונה סינית

לא מצאת מטפלים?

מטפלים רלוונטיים נוספים שעשויים לעניין אותך

עד הבית
בקליניקה
מטפל/ת בעיסוי בחיפה - חופית

חופית זהבי - מטפלת מוסמכת, אמנית

מגיעה לאזור גליל עליון, רמת הגולן ועמק הירדן, וכן ניתן להגיע אליי לקלי...

עד הבית
בקליניקה
מטפל/ת בעיסוי בחיפה - אופירה

אופירה - מעסה מוסמכת בעפולה והסביבה

מטפלת מקצועית בקליניקה במגדל העמק, וכן מגיעה עד הבית בעפולה, טבעון והס...

עד הבית
בקליניקה
מטפל/ת בעיסוי בחיפה - גילה

עיסוי רפואי בקליניקה ועד הבית

שוודי, רקמות, שיאצו, וואצו אבנים חמות, כוסות רוח מגע קשוב

הגב כואב מרוב עליות ברחובות התלולים של חיפה? מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו או מישהי אהובים? עיסוי בחיפה הוא הפיתרון עבורכם! אנו מציעים את השירות היעיל והמקיף ביותר למציאת מעסים מקצועיים באזור חיפה והצפון. באתר ניתן למצוא מבחר משובח של מטפלי מגע, ומגוון אדיר של סוגי טיפולים מקצועיים אשר ניתנים להזמנה עד בית הלקוח או בקליניקה הקרובה לביתכם.

המטפלים מגיעים גם לעיסוי בכל אזור הקריות כולל: קרית מוצקיןקרית ביאליקקרית יםקרית אתאקרית חיים.

 

הזמנת עיסוי בחיפה: מדריך מלא לחוויה מרגיעה

כשקצב החיים מהיר ותחושת המתח גוברת, עיסוי בחיפה הופך להיות הדרך היעילה ביותר להירגע ולשפר את הבריאות ואיכות החיים. בעידן המודרני, המהיר והקדחתני, רמות הלחץ שלנו גבוהות מתמיד, מה שמביא למחלות ובעיות פיזיות. עיסוי בחיפה מציע פתרון מושלם לכל מי שרוצה להתפנק ולטפל בגוף ובנפש. במסגרת מאמצנו להקל על לקוחותנו ולספק להם את השירות הטוב ביותר, ניתן למצוא מטפלים מקצועיים עצמאיים שמפורסמים באתר, אשר מגיעים לעיסוי בחיפה עד הבית או מציעים טיפול בקליניקה שלהם. 

 

חיפה, אשר נחשבת לאחת הערים היפות בישראל, מציעה מגוון רחב של אפשרויות להזמנת עיסוי בחיפה,  החל מעיסוי שוודי, דרך עיסוי באבנים חמות ועד לדיקור סיני. חיפה מציעה אפשרויות רבות עבור מי שמחפש רגע של מנוחה ורגיעה, מה שמאפשר לכם כלקוחות, להזמין עיסוי מתוך מגוון רחב של טיפולים. במאמר זה, נשתדל לספק לכם את המידע הכי עדכני והטיפים הכי שימושיים. יחד, נסקור את הדרכים להזמנת עיסוי בחיפה, ונציג לכם אפשרויות להזמנת המטפלים באופן אישי, ללא כל פערי תיווך, ישירות מהמטפלים!

 

בכל הזמנה של עיסוי בחיפה עד הבית או בקליניקה, חשוב לבחור היטב את המטפלים אותם תרצו להזמין. כל המטפלים המופיעים באתר, הינם מטפלים עצמאיים המפרסמים באתר, ועל כן, כאשר אתם בוחרים מטפל/ת, כדאי לבדוק את ההכשרה והניסיון שלהם, ולוודא שהם מטפלים מוסמכים. כמו כן, כדאי לבדוק ולקרוא ביקורות והמלצות של לקוחות קודמים. כדאי לבחון, בנוסף, גם את המחירים והתנאים של השירות, ולוודא שהם עומדים בציפיות שלכם.

 

עיסוי חיפה - סוגי עיסויים

 

כאשר מדובר על עיסוי בחיפה, חשוב לדעת שישנם סוגים שונים של עיסויים, כאשר כל אחד מהטיפולים כוללים התמחות וטכניקות שונות:

עיסוי שוודי

  • עיסוי שוודי הינו טיפול פופולרי המתמקד בשיפור זרימת הדם ושחרור שרירים תפוסים. טכניקה זו, כוללת שימוש בלחיצות מתונות ותנועות ארוכות וחלקות על פני הגוף, תוך שימת דגש על שרירים תפוסים ומתוחים. עיסוי זה מתאים במיוחד למי שעולם העיסוי חדש עבורו ומחפש חוויה מרגיעה ולא אינטנסיבית מדי. העיסוי השוודי מסייע בשיפור זרימת הדם, בהקלה על כאבי שרירים וגם תורם להפחתת מתח נפשי. עיסוי שוודי מתבצע על מיטת עיסוי, עם שמנים ארומתיים, לחווייה מושלמת של תחושת שלווה וניחוחות מרגיעים.

עיסוי רקמות עמוק

  • עיסוי רקמות עמוק הינו טיפול המיועד לשחרור שרירים עמוקים ותפוסים. הוא מתבצע על ידי לחיצות חזקות ועמוקות, תוך שימוש באצבעות, אגרופים ומרפקים. הטיפול מתאים במיוחד לאנשים הסובלים מכאבים כרוניים, הנובעים משרירים תפוסים. עיסוי רקמות עמוק יכול לעזור בשיפור גמישות השרירים, הפחתת כאבים ושיפור זרימת הדם. חשוב לציין שלעיתים נדרשים מספר טיפולים להשגת תוצאה מיטבית , וחווית העיסוי עשויה להיות אינטנסיבית.

עיסוי אבנים חמות

  • עיסוי אבנים חמות הינו טיפול המשלב שימוש באבנים חמות להפגת מתחים בשרירים. האבנים, אשר מחוממות מראש, מונחות על נקודות ספציפיות בגוף, תוך כדי שהמעסה מבצע/ת עיסוי בטכניקות עיסוי קלאסיות. החום מסייע בהרפיית שרירים תפוסים וממריץ את זרימת הדם. טיפול זה מומלץ לאנשים המעוניינים בעיסוי מרגיע וחמים, המשפר גמישות ומפחית כאבים. עיסוי אבנים חמות ידוע גם ביכולתו להקל על מתח נפשי ולשפר את תחושת הרווחה כללית.

דיקור סיני

  • דיקור סיני הינו טיפול מסורתי ברפואה הסינית, המתמקד בהחדרת מחטים דקות בנקודות מסוימות בגוף. הטיפול מבוסס על האמונה שזרימת אנרגיה ("צ'י") בגוף יכולה להשתפר דרך הדיקור, ובכך לתרום לריפוי ושיפור בריאות הגוף והנפש. דיקור סיני יכול לעזור בטיפול בכאבים שונים, בעיות שינה, מתחים ועוד. הדיקור מבוצע על ידי מומחים מיומנים ומצריך הכשרה מיוחדת (אנו ממליצים לבדוק את הכשרתם של המטפלים טרם הזמנת הטיפול). באופן כללי, הטיפול נחשב לבטוח ויעיל, והוא מתאים למגוון רחב של בעיות רפואיות ונפשיות.

כל אחד מסוגי הטיפולים הללו מציע יתרונות ייחודיים ויכול להתאים לצרכים ולהעדפות שונות. בין אם אתם מעוניינים להזמין עיסוי מרגיע בחיפה או טיפול משיב אנרגיה, חשוב לבחור בטיפול המתאים ביותר עבורכם, תוך קבלת ייעוץ ממומחים ובדיקת הכשרת המטפלים.
 

מסאג' בחיפה

בכל הזמנת מסאג', תוכלו לבחור בין להזמין מסאג בחיפה עד הבית או להגיע לקליניקה של המטפלים.

יתרונות הזמנת מסאג עד הבית בחיפה

הזמנת מסאג בחיפה עד הבית מאפשרת לכם ליהנות מחוויית עיסוי איכותית ונוחה בביתכם, וזאת מבלי שתצטרכו לצאת מהסביבה המוכרת והנעימה שלכם. פתרון זה הינו מושלם עבור אנשים עסוקים או למי שמתקשה לצאת מהבית, כגון הורים חדשים, אנשים עם מגבלות פיזיות או סתם אנשים שרוצים להתפנק מבלי לצאת לכבישים הסואנים, ולהתמודד עם פקקים וחיפוש חנייה מייגע. 

בחירה בהזמנת מסאג' בחיפה עד הבית תאפשר לכם גמישות בשעות הטיפול, ולרוב גם יותר אפשרויות זמינות לטיפול. בהזמנת מסאג' בחיפה עד הבית תוכלו ליצור אווירה אישית, כגון מוזיקה או ריחות המועדפים עליכם. גם החיסכון בזמן הנסיעה והמרחקים, יאפשר לכם ליהנות מחוויה רגועה יותר. בנוסף, מסאג' בבית מאפשר מעבר חלק ונעים למצב של רוגע ומנוחה לאחר הטיפול. אין ספק כי לרוב, מסאג' בבית נחשב לשדרוג משמעותי של החוויה, כאשר הנוחות משחקת כאן את התפקיד המשמעותי ביותר, אשר מאפשרת לכם נוחות אופטימלית וזמינות גבוהה.

 

מסאג בחיפה בקליניקה של המטפלים

קבלת מסאג בחיפה בקליניקה, מציעה חוויה מקצועית ומרגיעה בסביבה המעוצבת ומותאמת לצרכי הטיפול. בקליניקות המקצועיות ניתן למצוא את כל הציוד הדרוש, החל ממיטות עיסוי איכותיות ועד לשמנים טיפוליים מיוחדים, המעניקים חווית עיסוי אופטימלית. הטיפול בקליניקה מאפשר למטפלים להשתמש בכל הטכניקות והכלים שברשותם באופן המיטבי. בטיפול בקליניקה, ניתן גם להתאים את הטיפול באופן מדוייק לצרכים הפרטיים של הלקוח, תוך מתן ייעוץ אישי ומקצועי מהמטפלים. בנוסף, סביבת הקליניקה המקצועית והרגועה יוצרת חוויה טיפולית הוליסטית ונינוחה, המאפשרת למטופלים להתנתק מהשגרה ולהתמקד ברווחתם האישית.

 

עיסוי בחיפה וחוף הכרמל

חוף הכרמל, אחד המקומות הקסומים באזור חיפה, מציע אפשרות להזמנת עיסוי בחיפה וחוף הכרמל כחלק מחווית עיסוי ייחודית תוך הנאה מהקרבה לנוף הים המרהיב. הזמנת עיסוי בחוף הכרמל נותנת לכם הזדמנות לשלב את הרוגע והשלווה המושלמת של הטיפול עם שלוות האזור פסטורלי זה. לרשותכם מגוון רחב של מטפלים המציעים מגוון שיטות עיסוי - החל מעיסוי שוודי ועד לרקמות עמוק - כך שכל אחת יוכל למצוא בדיוק את הטיפול המתאים עבורו. טיפול בסביבה הקרובה לים מעניק חוויה משחררת במיוחד, המאפשרת לגוף ולנפש להתרווח ולהנות מהטבע בחווייה מושלמת!

 

האתר מציע מגוון מטפלים להזמנת עיסוי בחיפה. ומה אם אתם מחפשים עיסוי בחוף הכרמל? במקרה כזה, חלק מהמטפלים בחיפה ישמחו להגיע אליכם לעיסוי בחוף הכרמל עד הבית. אך מכיוון שחוף הכרמל הינו אזור גיאוגרפי גדול המשתרע עד כמעט קיסריה, ניתן להזמין עיסוי בחוף הכרמל גם מערים נוספות כגון: קיסריה, זכרון יעקב, חדרה וטבעון. הזמנת עיסוי בחיפה וחוף הכרמל הינה פשוטה, וניתן להזמין את המטפלים שבאתר  ישירות עד הבית או ליהנות מעיסוי מקצועי בקליניקה של המטפלים.

 

טיפים לבחירת מעסה

בחירת המעסה הנכון היא קריטית לחווית עיסוי טובה. כמה טיפים לבחירה:

  • מומחיות והכשרה: חשוב לוודא שהמעסה מוסמך/ת ומנוסה.

  • ביקורות: אם ישנן ביקורות מלקוחות קודמים, קראו אותן.

  • סוג העיסוי: בדקו האם המעסים מתמחים בסוג העיסוי שאתם מעוניינים בו.

  • אישיות: שוחחו מעט עם המטפל והתרשמו ממנו. חשוב שתרגישו בנוח עם המטפל שלכם.

  •  

לפני העיסוי

לפני שאתם הולכים לעיסוי, חשוב לזכור כמה דברים:

  • ארוחה קלה: אל תאכלו ארוחה כבדה לפני העיסוי (השתדלו גם לא להגיע רעבים מידיי).

  • הגיעו בזמן: הקפידו להגיע מספיק זמן מראש כדי להירגע ולהיכנס לאווירה.

  • ציפיות והעדפות: דברו עם המטפל על כל העדפה ועדכנו אותו בנוגע לצרכים רפואיים שיש לכם, במידה שישנם.

אחרי העיסוי

אחרי העיסוי, מומלץ לסייע לגוף ולשמר את תחושת הרגיעה:

  • שתו מים: שתיית מים תעזור לגוף להתחדש.

  • נוחו: נסו להימנע מפעילות גופנית מאומצת לאחר העיסוי.

  • האזינו לגוף: אם אתם חשים כאב, פנו למטפל להתייעצות.

 

לסיכום, הזמנת עיסוי בחיפה יכולה להיות חוויה נפלאה ומרגיעה. בין אם אתם מחפשים עיסוי רפואי, רגיעה או פשוט זמן איכות לעצמכם, חיפה מציעה אפשרויות רבות. זכרו לבחור מעסה מוסמך/ת ומקצועי/ת, להקדיש זמן להירגע לפני ואחרי העיסוי, ולהאזין לגוף שלכם. בחיפה, ממתינה לכם חווית טיפול מרגיעה!

אז למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום עיסוי בחיפה מתוך מגוון המטפלים המפורסמים באתר!

 

 

 
שאלות נפוצות

אם אתם תושבי חיפה והסביבה ומחפשים מטפל או מטפלת טובים לעיסוי, הגעתם למקום הנכון. כאן באתר תוכלו להתרשם ממבחר המטפלים, ללמוד אודות כל אחד ואחת מהם ולראות את המחירים שלהם ולהזמין מסאז’ בחיפה ישירות מהמטפלים באופן בלתי אמצעי.

ניתן להזמין עיסוי בחיפה בקליניקה של המטפלים או בבית הלקוח. בכל הזמנה של מסאז’ בחיפה עד הבית, צוות המטפלים יגיעו אליכם מצוידים במיטת טיפולים, מוזיקה, שמנים וכל הדרוש, תוך התאמה אישית מלאה של הטיפול למטופל/ת וזאת על מנת שהעיסוי שלכם יהיה לא פחות ממושלם!

הזמנת מסאז’ בחיפה היא הבחירה הנכונה בין אם אתם מחפשים טיפול מפנק ונעים עבורכם או בתור מתנה מקורית למישהו יקר לכם ובין אם אתם זקוקים לטיפול ספציפי להקלה על כאבים פיזיים מסוימים או שחרור מתחים. המגוון האדיר של טיפולי מגע הקיימים כיום בשוק הישראלי והמוצעים על ידינו כאן באתר מסאז’ בחיפה מאפשר התאמה אישית מלאה של הטיפול האידיאלי עבור כל אחד ואחת.

המעוניינים להזמין עיסוי יכולים לראות בקלות את כל המידע אודות המטפל או המטפלת ולשוחח עימם בטלפון על מנת לקבל את כל הפרטים ולהחליט האם זוהי הבחירה הנכונה עבורכם. כאשר תזמינו עיסוי בחיפה עד הבית, המטפל או המטפלת מגיעים אליכם עם כל הציוד הדרוש לטיפול, החל ממיטת טיפול מקצועית ועד נרות, שמנים ומוסיקה מתאימה – הכל על מנת שהעיסוי שהזמנתם יהיה מושלם.

האתר מציע את רוב הטיפולי המגע המקצועיים הקיימים בשוק במסגרת הזמנת עיסוי בחיפה וביתר חלקי הארץ. האפשרות האידיאלית עבור טיפולי פינוק נעימים ומהנים עבורכם או בתור מתנה וכמובן מכלול מקיף של טיפולי מגע בעלי אוריינטציה טיפולית המיועדים להקלת כאבים, טיפול בפציעות ומצבים פיזיים שונים. עיסוי בחיפה הוא דרך נפלאה ומשחררת להקלת מתחים, התמלאות באנרגיות, לכל אחד מאיתנו מומלץ מדי פעם לעצור, להירגע ופשוט ליהנות מטיפול אישי משובח.

אולי יעניין אותך

עיסוי לרגליים

עיסוי לגב תפוס

נתפס הצוואר מה עושים

מסאז רפואי תל אביב

שתף את - עיסוי בחיפה:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 33  ממוצע: 4.8