עיסוי לרגליים

תאריך פרסום: 4/19/2023 2:37:00 PM

שיתוף ב-

כשאנחנו עומדים על הרגליים כל היום ורצים מפגישה אחת לאחרת, המון לחץ מצטבר בכפות הרגליים שלנו שנושאות את כל המשקל. מסיבה זו ואחרות לעיתים אנו נחוש כאב ברגליים מה שיפריע להתנהלות היומיומית שלנו. אך אל דאגה, לצורך זה נועד עיסוי לרגליים. עיסוי כף הרגל הוא טוב לא רק לכאב מקומי, אלא גם להפגת מתחים כללית ולשיפור הבריאות. עיסוי לרגליים הוא בעל יתרונות רבים, עליהם נפרט במאמר שלפניכם!

יתרונות עיסוי לרגליים


שיפור זרימת הדם

הידעתם? עיסוי לרגליים יכול להיות דרך יעילה לשיפור זרימת הדם ברגליים ובשאר הגוף. העיסוי עצמו יכול לעזור לעורר את השרירים, להגביר את זרימת החמצן והמזון לתאים ועוד. כשזרימת הדם בגופכם טובה יותר- כך תוכלו להפחית נפיחות, בריאות העור שלכם תשתפר, ויהיו לכם פחות שטפי דם.


הפחתת מתח וחרדה

עיסוי לרגליים טוב לא רק פיזית, אלא גם נפשית. מדובר בחוויה מרגיעה שיכולה לעזור לכם להפחית מתח וחרדה שמצטברים ביומיום. עיסוי במקום רגיש זה יכול לשחרר אנדרופינים שמעלים את מצב הרוח ומשככים כאב. עיסוי לרגליים גם יכול לגרות את מערכת העצבים הפאראסימפתטית, שאחראית לפעולות הרגעה ושימור של הגוף בזמן שהוא נמצא במנוחה. כך באמצעות מסאז לרגליים אתם יכולים לשפר את מצבכם הנפשי.


הקלה על כאב נקודתי

מסאז ברגליים יכול לעזור להקל על כאב ואי נוחות בכפות הרגליים שלכם ובאיזור הקרוב להן. דבר זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור אנשים שמבלים זמן רב על הרגליים בעבודה או כאלה שסובלים ממצבים רפואיים שונים כמו דלקת בכף הרגל, דלקת פרקים וכדומה. עיסוי ברגליים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולרפא אותה. זה יכול גם להגביר את טווח התנועה של הרגל ולקדם ריפוי שלה אם היא הייתה מוגבלת בעקבות כאבים שונים.


שינה איכותית יותר

עיסוי של כף הרגל היא גם דרך טובה לעזור לכם לישון טוב יותר. מאחר ומדובר בטיפול שמרגיע את הגוף והנפש כאחד, הוא יכול לעזור לכם להרגיש נינוחים. כשאנשים נינוחים יותר ולא כואב להם- הם יכולים להירדם מהר יותר ולישון עמוק וטוב יותר. 


שיפור מערכת העיכול

מה הקשר בין רגליים לעיכול? מסתבר שקיים קשר רב. עיסוי של כף הרגל יכול להפחית סימפטומים שונים של בעיות במערכת העיכול. באמצעות גירוי נקודות מסויימות ברגל אפשר להפחית נפיחות בבטן וגזים ולעזור למערכת העיכול לפעול טוב יותר.


איך להתכונן אל עיסוי לרגליים?

אם אתם לפני טיפול שיאצו לרגליים וחושבים איך להתכונן אליו, תדעו שלא צריך לעשות יותר מדי. מומלץ לשתות המון מים במהלך היום כדי לעזור להוציא רעלים מהגוף וללבוש בגדים נוחים שתוכלו להסיר בקלות בזמן העיסוי. חוץ מזה אין צורך בשום דבר אחר!


איזה דברים נוספים יכולים לעזור לכאב ברגליים?

קיימים טיפולים נוספים חוץ מטיפול שיאצו לרגליים שיכולים לעזור לכם. דיקור סיני לדוגמה היא שיטה שהוכחה כיעילה בהפחתת כאבים כאלה ואחרים וגם להרגעת הנפש. חוץ מזה יש שלל משחות טבעיות שיכולות לעזור, ובמידת הצורך- מומלץ לגשת לרופא להמלצות נוספות.


לסיכום

לסיכום, עיסוי שיאצו לכף הרגל הוא דרך מצוינת לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית שלכם. אם באמצעות הקלה על כאב נקודתי או הורדת מתח- לעיסוי רגליים יש יתרונות משמעותיים. אם אתם מחפשים טיפול עיסוי בירושלים או באיזורים אחרים אתם מוזמנים להיכנס אל פורטל ymassage שמרכז מגוון מטפלים במגוון תחומים שיוכלו לעזור לכם. באמצעות שורת החיפוש תוכלו למצוא את מה שאתם צריכים, אם זה עיסוי בתל אביב, טיפולי רפלקסולוגיה בצפון וכדומה.

 

שיתוף ב-

מטפלים רלוונטים

מטפלת בכירה ברפואה משלימה בצפון תל אביב

החזרים כספיים במסגרות ביטוח בריאות הפרטיים.

עד הבית

נטליה - מעסה רפואית בבעיות אורתופדיות

מטפלת מקצועית בקליניקה בנתניה, וכן מגיעה לבית הלקוח באזור השרון

זהבה-מגע של אהבה-עיסוי רפואי וטיפול הוליסטי

מטפלת מקצועית בקליניקה בראשון לציון. איני מגיעה עד הבית

ויקטוריה - עיסוי מקצועי

מטפלת מקצועית בקליניקה בראשון לציון

אולי יעניין אותך

טיפול בטריגר פוינט

מפת רפלקסולוגיה

איך לבחור עיסוי תאילנדי מקצועי?

רפלקסולוגיה - כל מה שצריך לדעת

קצת על טיפולי רפלקסולוגיה

חיפוש עיסוי מקצועי

אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

לדוגמא: תל אביב

העדפה

שתף את - עיסוי לרגליים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5