קצת על טיפולי רפלקסולוגיה

תאריך פרסום: 12/3/2021 3:44:00 PM

שיתוף ב-

רפלקסולוגיה היא טכניקת ריפוי שמתמקדת בכפות הרגליים. המטרה בשיטת רפוי זו היא להביא את הגוף למצב מאוזן והרמוני בין הגוף, הנפש והרוח.

לפי הרפלקסולוגיה, כפות הרגליים הן למעשה כל הגוף, אולם במצב מוקטן, משמע, שלכל אברי הגוף כולם יש שלוחות אנרגטיות בכפות הרגליים ולכן משם ניתן לרפא ולהחלים מנעד של בעיות פיזיות וגם נפשיות. על ידי לחיצות בנקודות שונות על הרפלקסים בכף הרגל, יופעל גירוי שיעורר תגובה ישירה בלתי רצונית באיברים השונים שמחוברים בעזרת ערוצי אנרגיה לרפלקסים, כשהם מגרים את הרפלקסים בצורה ישירה ביותר וכך משחררים ומרפאים את המטופל מכל בעיה ממנה הוא סובל.
 

יתרונות הרפלקסולוגיה

לרפלקסולוגיה יש מנעד של יתרונות, אולם לפני הכל, מדובר בשיטת ריפוי נעימה במיוחד כשהמטופל שוכב רוב הזמן והמטפל מעסה את כף רגלו וכך מאפשר לגוף של המטפל להרפות לגמרי. כמו כן, הרפלקסולוגיה מעודדת סירקולציה, מורידה את רמת הרעילות שישנה בגוף ומשפרת משמעותית פעילות מטבוליזם. בנוסף, היא מאוד יעילה למצבים בהם יש קושי בכל מערכת העיכול, בבעיות הורמונליות שונות ובפעילות לא תקינה של בלוטת התריס. 

​רפלקסולוגיה תורמת גם לנשים, בכל הקשור למכאובים ותופעות שונות בזמן הוסת או קדם וסת וגם בתופעות גיל המעבר. היא גם מסייעת בקשיים בכניסה להריון, תורמת לבעיות לב, מסייעת בזרימת הדם, עוזרת לכל מי שסובל מסכרת, פחדים וחרדות. כמו כן, היא תומכת ומלווה תהליכי ריפוי בתחום האורתופדיה.

טיפול שמותאם לכל צורך

אם כן, ניתן להיווכח שתחום הרפלקסולוגיה משתרע על מגוון בעיות ויכול לסייע רבות. כיום, כל אדם שסובל מבעיה כלשהי יכול לקבל טיפול ייחודי עבורו שמתאים לצרכים שלו כשהוא פונה לקליניקה ומגיע פיזית למקום. אולם, בפורטל Ymassage תוכלו למצוא מגוון שיטות ריפוי שיגיעו עד אליכם הביתה! טיפולים שיסייעו בכל בעיה בריאותית או נפשית. באתר Ymassage תמצאו מנעד של מעסים, רפלקסולוגים איכותיים ומקצועיים בכל תחום, שידאגו להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר בעיר ובכל אזור בו אתם מתגוררים, כשהפנייה אליהם תתבצע ישירות מול המטפל ללא עלות תיווך.

למציאת מטפלים מומלצים בתחום העיסוי הרפלקסולוגי לחצו כאן והזמינו טיפול רפלקסולוגיה מהמטפלים המפורסמים באתר.

 

* העיסוי ב-YMASSAGE הינו באופן חד משמע עיסוי מקצועי בלבד וללא כל אלמנט מיני מכל סוג שהוא!

שיתוף ב-

אולי יעניין אותך

עיסוי לרגליים

טיפול בטריגר פוינט

מפת רפלקסולוגיה

איך לבחור עיסוי תאילנדי מקצועי?

רפלקסולוגיה - כל מה שצריך לדעת

חיפוש עיסוי מקצועי

אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

לדוגמא: תל אביב

העדפה

שתף את - קצת על טיפולי רפלקסולוגיה:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5