טיפול טווינא – שיטת לחיצות סינית מסורתית שתעשה לכם פלאים!

תאריך פרסום: 12/5/2021 7:47:00 PM

שיתוף ב-

טיפול טווינא מגיע מהרפואה הסינית המסורתית וכבר בשנת 600 לפנה”ס הוכרז כשיטה רפואית טיפולית בכתבי המכללה הרפואית הקיסרית והשיטה מופיעה גם היום בבתי הספר לרפואה בסין כחלק מתוכנית הלימודים.

בדומה לשיטת הדיקור הסיני, מטרת הטיפול היא לשחרר את זרימת אנרגיית צ’י בגוף. כאשר בדיקור מאזנים את המרידאנים בעזרת מחטים, ובטווינא (פירוש המילה בסינית הוא למשוך ולתפוס) בעזרת לחיצות הנעשות בידיו של המטפל בלבד.

למי מיועד הטיפול בטווינא?

  • הטיפול מומלץ לסובלים מכאבי צוואר וגב, תסמונת התעלה הקרפלית, תסמונת מרפק טניס ולסובלים מבעיות אורטופדיות שונות, בעיות שלד ומערכת השרירים בשלד בפרט.

  • הטיפול מסייע בשחרור מתח נפשי, הקלה בכאבי ראש ומיגרנות.

  • הטיפול יעיל לסובלים מהפרעות במערכת העיכול

  • הטיפול עוזר לטפל בבעיות במערכת הנשימה כגון אסטמה ובעיות המושפעות מכיווץ שרירי החזה והגב העליון

  • לנשים הסובלות מכאבי מחזור 

  • לנשים בהיריון אשר סובלות מכאבים כתוצאה מהתרחבות האגן וכבדות והלחץ שנוצר על הגוף.

היתרונות של עיסוי טווינא

טיפול טווינא מזרים את הדם ובכך משחרר כאבים, פותח חסימות, משפר תנועתיות בשרירים ומאפשר ריפוי הגוף והשרירים. כמו כן הטיפול מרגיע ועוזר בשחרור מתחים וסטרס. מטופלים רבים מדווחים על תופעות שונות בסיום הטיפול כגון צורך דחוף ללכת לשירותים כתוצאה משחרור מערכת העיכול, או התפרצות בבכי כתוצאה משחרור ברמה הרגשית ועוד.

טיפול טווינא כיצד מתבצע טיפול טווינא?

בטרם הטיפול תעברו תשאול ע”י המטפל אודות מצב בריאותכם, ומציאת האזורים עליהם המטפל יעבוד.

טיפול טווינא מתבצע בלבוש מלא בשכיבה על מיטת טיפולים או בישיבה על כיסא ונמשך כשעה או בהתאם בעיה הספציפית של המטופל וחומרת מצבה.

במהלך הטיפול, המטפל מבצע עיסוי לשרירים והגידים ע”י תנועות לישה, מתיחות, טפיחות ולחיצות לאורך הקווים הארגטיים של המטופל הנקראים מרידיאנים ללא משחות צמחיות ושמנים שונים.

רמת עוצמת הלחיצות משתנה בין המטפלים השונים ומותאמת לכל מטופל בהתאם לבעיות הרפואיות ורגישות המטופל. לעיתים מורגש כאב קל בנקודות עליהן עובד המטפל, ולאחריו תורגש הקלה משמעותית עקב שחרור האזור הנוקשה.

הלחיצות הנעשות ע”י ידיו, מרפקיו ואצבעותיו של המטפל, מזרימות את הדם ומשחררות חסימות אנרגטיות אשר עוזרים בתהליך ריפוי רקמות פגומות והחזרתן לתפקוד תקין.

איך תכינו את עצמכם לקראת הטיפול:

הגיעו בבגדי כותנה נוחים ומשוחררים וזוג גרביים נוסף, מומלץ לאכול עד שעתיים לפני הטיפול.

בקרו בקטגורית מטפלים בטווינא של הפורטל, פנו לאחד מהמטפלים הרלוונטיים והזמינו את הטיפול עד הבית או בקליניקה הקרובה אליכם.

בהצלחה!

שיתוף ב-

אולי יעניין אותך

טווינא או עיסוי תאילנדי – מה כדאי?

מהי טווינא?

חיפוש עיסוי מקצועי

אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

לדוגמא: תל אביב

העדפה

שתף את - טיפול טווינא – שיטת לחיצות סינית מסורתית שתעשה לכם פלאים!:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5