עיסוי זוגי – כן או לא?

תאריך פרסום: 12/5/2021 2:44:00 PM

שיתוף ב-

בכדי לענות על סוגיה זו, כדאי להבין מהו בדיוק עיסוי זוגי , אך לפני שנגיד משהו, יש לציין שזה לא מתאים לכל אחד. ישנם אנשים שמתקשים להשתחרר בנוכחות של אדם נוסף, קרוב ככל שיהיה. במקרה זה אנו ממליצים על עיסוי יחיד. אם אינכם נמנים עם קבוצה זו, כדאי שתקבעו עיסוי זוגי בהקדם, כי היתרונות רבים וחשובים.
 

אז מה זה עיסוי זוגי?

עיסוי זוגי קלאסי, זהו עיסוי בו שני בני הזוג עוברים באותו הזמן, באותו מרחב לרוב, על ידי שני מטפלים שונים. בעיסוי זה שניכם תתחילו ותסיימו באותו הזמן. לעתים, אצל זוגות שמספר הטלפון של המעסה בחיוג הקצר שלהם, סביר שהעיסויים יעשו אחד אחרי השניה משום שמדובר במטפל אחד.

היריעה קצרה מכדי לספר על כל היתרונות הקיימים,
אז הבאנו אליכם את היתרונות המרכזיים שעשויים להשפיע הכי מהר על הזוגיות שלכם.

התקרבות – עיסוי זוגי, או כל פעילות שתעשו יחד, סביר שתקרב אתכם, נכון. עם זאת, כאשר אתם חולקים חדר שיש בו אווירה מרגיעה, עם מוסיקה, נרות וריח נעים, תמצאו עצמכם מתקשים שלא להידבק במצב הרוח הרגוע והשליו וכך אפילו אם רבתם לפני, זה יאפשר לכם להתחבר מחדש אחד לשניה.

אינטימיות – כמעט בכל זוגיות עולה קושי לייצר אינטימיות בתוך שגרת היום יום המורכב מעבודה, ילדים או דאגות אחרות. רגע ההתכנסות של שני בני הזוג לחדר עם אווירה אינטימית ומרגיעה, כולל בתוכו קשר עין והתמסרות למגע ולרגע ובכך מאפשר אינטימיות גבוהה, גם אם אינה פיסית באותו הרגע.
 

שחרור לחצים – בהנחה ששניכם עובדים במהלך השבוע ואתם צוברים לחצים ומתחים כמו כל אדם מודרני, עיסוי זוגי יכול להיות זמן של הטענת מצברים לשניכם, שלאחריו תוכלו לקבוע דייט המשך בבית או בחוץ כששניכם יותר פנויים מלחצים ופנויים לראות את האחר ולהתקרב.
 

העמקת היכרות – אתם חושבים שאתם מכירים את בן או בת הזוג שלכם היטב? עיסוי זוגי שאתם עוברים יחד יכול לאפשר לכם לראות וללמוד ממה בן או בת הזוג שלכם נהנים. אנו בטוחים שכמוכם, הם לא יתנגדו לעיסוי קליל ומשחרר של סוף יום עבודה, או דייט אינטימי שתקדישו את כולו לכך. למי שאינו מיומן בעיסויים יש לבקש מהמעשה להראות לכם כיצד לעשות זאת בבטחה.


התפתחות אישית וזוגית – אתם בטח תוהים איך עיסוי פיזי, יכול לפתח אתכם גם ברמה האישית והזוגית. כדי שעיסוי יהיה לטעמכם ותפיקו ממנו את המירב, עליכם ראשית להיות מודעים לגופכם, לשים לב מה נעים לכם יותר ומה פחות, לאחר מכן לומר זאת לעצמכם ובסוף גם למעסה עד לדיוק המגע הנעים לכם. כך למעשה, אתם מתרגלים קשב וכנות עם עצמכם ולומדים לבטא רצונותיכם ולתקשר זאת גם לאהוביכם, ובכך מביאים לתקשורת טובה יותר בזוגיות שלכם.

לסיכום, עיסוי הוא קודם כל בחירה להשקיע ולהקדיש זמן לעצמכם וכשאתם עושים זאת בזוג, אתם בוחרים להשקיע בקשר הזוגי שלכם. בין אם אתם חושבים על עיסוי זוגי כמתנה חד פעמית או בין אם אתם מחפשים פעילות זוגית קבועה שתקרב אתכם ותאפשר לכם להצית את האש ביניכם, כדאי שתמהרו להזמין לכם עיסוי זוגי, שכן יש לו השפעה חיובית מאד על הזוגיות בטווח הקצר והארוך.

הכנסו לדף עיסוי זוגי להזמנת מטפלים עד הבית או בקליניקה של המטפלים.

* *אין להתקשר למטפלים באתר, אלא אם אתם מחפשים טיפולים מקצועיים בלבד וללא כל אלמנט מיני מכל סוג שהוא!

שיתוף ב-

מטפלים רלוונטים

עד הבית

טיפול מגע

דפנה מטפלת ותיקה, בעלת ניסיון רב בשיטות העיסוי השונות, דמיון מודרך, ועוד...

עד הבית

עיסוי גלילי עד הצימר בכל הצפון והמרכז

עיסויים מקצועיים עד הבית והצימר בכל אזור הצפון והמרכז

אולי יעניין אותך

איך לבחור עיסוי מקצועי?

עיסוי זוגי בתל אביב – כל מה שצריך לדעת

מחפשים את הדרך להשתחרר ממתחים בתל אביב?

מהם חמשת העיסויים הפופולריים ביותר?

טיפים חשובים לבחירת העיסוי המתאים לכם ביותר!

עיסוי לספורטאים – לשמירה על גוף בריא וחזק!

איך עיסוי יכול להקל על כאבים בגוף

חיפוש עיסוי מקצועי

אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

לדוגמא: תל אביב

העדפה

שתף את - עיסוי זוגי – כן או לא?:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 4  ממוצע: 4.2