עיסוי לספורטאים – לשמירה על גוף בריא וחזק!

תאריך פרסום: 12/4/2021 12:07:00 PM

שיתוף ב-

בין שאתם ספורטאים מיומנים ובין שאתם מקיימים אורח חיים עם פעילות גופנית מאומצת סדירה, כדאי שתכירו מה הוא עיסוי לספורטאים ומה יתרונותיו.

אם אתם מתאמנים רבות, במכון הכושר, רצים או משתתפים בתחרויות, אתם בטח מכירים ביכולותיו של הגוף ויודעים שלצד הגברת מאמץ על מנת להתפתח מבחינה גופנית, יש לשמור ולתחזק את השרירים, המפרקים, גמישות רקמות הגוף, הטונוס ועוד, וזאת על מנת להימנע מרגישות לפציעות ולשמור על הגוף במצב מיטבי להמשך פעילות.
 

ספורטאים חייבים לשמור על הגוף שלהם

על מנת לשמור על הגוף במצב מיטבי, אנו רוצים למעשה להפחית את הסטרס שנגרם בגוף בעקבות המאמץ הגופני הממושך. רבים נוטים לטעות ולחשוב שעל ידי מנוחה בלבד לאחר הפעילות הגופנית, הגוף חוזר למיטבו. בזמן הפעילות הגופנית נוצרים למעשה רעלים וחומצות חלב המצטברים ברקמות הגוף הרכות הגורמים למתח במקרה הטוב אך לכאב, דלקות ופציעות במקרה הפחות טוב.

עיסוי לספורטאים הוכח כמפחית את המתח בעזרת העובדה שהוא ממריץ את הדם, מזרים חמצן לכל התאים והרקמות ובכך הוא מנקה גם את הפסולת והרעלים למערכות ההפרשה. העיסוי גם עוזר לפזר מצבור נוזלים אשר מקשים את השרירים ואת רקמות הגוף בעזרת ובכך מחזיר אותם לטווח תנועה מלא ותפקוד מקסימלי לקראת האימון הבא. בעזרת טכניקות ומיומנויות שמעסה מומחה מפעיל לאורך ולרוחב השריר, גם רקמות שנפגעו יכולות להחלים טוב יותר. לכן תמצאו את הספורטאים המקצועיים ביותר בעולם מסיימים את יום האימונים שלהם עם עיסוי.

תדירות וסוג העיסוי תלויים בספורט בו אתם עוסקים, שכן סוגי ספורט שונים מערבים קבוצות שרירים שונות עליהן מפעילים טכניקות שונות, על כן אתם רוצים לוודא שהמטפל שלכם מכיר היטב את ענף הספורט שלכם ובעל הבנה פיזיולוגית ואנטומית משמעותית. גם היקף ותדירות העיסוי משתנים בהתאם לעוצמת הפעילות שאתם עושים ותדירותה. לשם כך כדאי שתתייעצו עם המטפל שלכם. הדבר החשוב שכדאי שתזכרו הוא לתת לגוף מנוחה דווקא לאחר העיסוי עד ליום למחרת ולהרבות בשתיית מים על מנת שאותם רעלים יעזבו את הגוף.

על אף שמומלץ לאחר פציעה לעזור לגוף להשתקם על ידי עיסוי, במידה ואתם סובלים מפציעה פתוחה באשר היא, או שאינכם חשים בטוב או סובלים מלחץ דם לא תקין, רצוי שתתייעצו עם המעסה לגבי מועד הטיפול, יתכן והדבר הנכון עבורכם יהיה להמתין עם העיסוי. עבור ספורטאים המשתתפים באירועים או תחרויות, לא מומלץ לקבל עיסוי חדש בשלושה ימים שלפני מכיוון שאינכם יודעים מה תהיה תגובת הגוף. למעשה הדבר נכון לגבי כל פעילות חדשה שעושים בגוף שיכולה לגרור תגובה חדשה.

לסיכום, אם אתם עוסקים בכל פעילות גופנית מאומצת קבועה ויש לכם כוונה להמשיך בזה, רצוי שתתנו לגוף שלכם מה שהוא צריך על מנת לשמור על בריאותו וכשירותו להמשך האימונים והימנעות מפציעות ותמצאו מעסה מומחה לעיסוי ספורטאים שילווה אתכם כחלק משגרת האימונים שלכם. לא בטוחים היכן להתחיל?

למציאת מטפלים בקטגוריה עיסוי לספורטאים לחצו כאן

שיתוף ב-

אולי יעניין אותך

איך לבחור עיסוי מקצועי?

עיסוי זוגי בתל אביב – כל מה שצריך לדעת

מחפשים את הדרך להשתחרר ממתחים בתל אביב?

מהם חמשת העיסויים הפופולריים ביותר?

טיפים חשובים לבחירת העיסוי המתאים לכם ביותר!

עיסוי זוגי – כן או לא?

איך עיסוי יכול להקל על כאבים בגוף

חיפוש עיסוי מקצועי

אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

לדוגמא: תל אביב

העדפה

שתף את - עיסוי לספורטאים – לשמירה על גוף בריא וחזק!:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5