טיפים חשובים לבחירת העיסוי המתאים לכם ביותר!

תאריך פרסום: 12/5/2021 7:09:00 PM

שיתוף ב-

בין שאתם וותיקים בתחום ובין שאתם עומדים להתחיל יחסים עם עולם העיסוי, כדאי שתיקחו בחשבון כמה דברים לפני שאתם בוחרים עיסוי. איך תדעו איזה סוג הכי מתאים לכם? ריכזנו עבורכם 4 טיפים עיקריים שיעזרו לכם בפעם הבאה שנתפס לכם הגב, בא לכם להתפנק או שאתם עושים עיסויים בשגרה – לבחירת העיסוי המתאים לכם ביותר.
 

בדקו מה המטרה שלכם:

אם אתם חושבים לקבל עיסוי, כדאי שסוג העיסוי יתאם את המטרה שלכם. אם בא לכם להירגע או להתפנק, ככל הנראה מרבית העיסויים יתאימו לכם. במקרה זה עברו לטיפים הבאים.

אם אתם סובלים מבעיה ספציפית כמו גב תפוס, פציעה או כאבים כרוניים, כדאי שתפנו לעיסויים ייעודיים כמו למשל– עיסוי רפואיעיסוי רקמות עמוקעיסוי תאילנדי ועוד. בנוסף לזה, למטפלים רבים הכשרות נוספות שיוכלו לעזור באמצעות שילוב של כלים.

לכן תמיד כדאי שתבדקו עם המטפל שלכם מה הוא סוג הטיפול והאם הוא תואם את המטרה שלכם.

כנסו לאזור הנוחות שלכם:

נכון, זה לא פופולרי להמליץ לכם להיכנס לאזור הנוחות, אבל כשמדובר בעיסוי גופני, אין דבר חשוב יותר מזה.

שאלו את עצמכם היכן אתם מרגישים הכי בנוח: כשהמעסה זה גבר או אישה, כשהעוצמה עדינה או חזקה יותר, בחדר בבית או בקליניקה בחוץ, כשהמגע בגוף כולו או באזורים ספציפיים.

לאחר שתענו לעצמכם על השאלות הללו, יהיה לכם קל יותר למצוא את העיסוי המתאים לכם ביותר.

בדקו את החיבור עם המעסה:

על אף שעיסוי אינו טיפול רגשי הכולל שיח וקשר עין רבים, עדיין מאד חשוב שתבחרו במעסה מתוך חיבור, כבר כשאתם מחפשים מעסה באתר ובשיחת הטלפון.

בכדי שהטיפול יהיה טוב, עליכם להתמסר וכדי להתמסר אתם צריכים להרגיש בטוחים. החיבור חשוב גם כדי שתרגישו נוח לתקשר לפני ובמהלך העיסוי את הצרכים או התחושות שלכם, למשל בנוגע לעוצמת המגע המשתנה.

תקשורת, תקשורת, תקשורת:

תקשורת היא אולי המפתח העיקרי להשגת מה שאנחנו רוצים בחיים. לכן, כבר בשיחת הטלפון הראשונה שאתם עושים עם המעסה הפוטנציאלי\ת, שתפו ושקפו את הסיבה שאתם פונים, ספרו על ניסיון העבר שלכם עם עיסויים, אם יש, למה התחברתם ולמה פחות. ככל שתהיו פתוחים, ככה תוכלו לקבל מענה הולם יותר לצורך שלכם. מטפל שירגיש שזה לא מה שאתם מחפשים יוכל לכוון אתכם בהתאם. זכרו כי לחלק מהמטפלים הכשרות נוספות, על כן יוכלו להמליץ לכם על שילוב של כלים נוספים, למשל כמו דיקור.

לסיכום, קבלת עיסוי אינה דבר מאד מורכב, אך על מנת שתחושו בטוחים ונינוחים בעיסוי, מומלץ שתשתמשו בארבעת הטיפים הללו.

מלבד היתרונות הפיסיים של העיסוי מטרתו גם להשרות רוגע ולאזן את האנרגיה שלכם, לכן כדאי להשקיע עוד רגע בשביל לקבל את העיסוי האפקטיבי ביותר לצורך שלכם.

תוכלו כבר עכשיו למצוא מעסה מתוך מגוון המטפלים והטיפולים באתר שלנו לכל צורך.

שיתוף ב-

אולי יעניין אותך

איך לבחור עיסוי מקצועי?

עיסוי זוגי בתל אביב – כל מה שצריך לדעת

מחפשים את הדרך להשתחרר ממתחים בתל אביב?

מהם חמשת העיסויים הפופולריים ביותר?

עיסוי זוגי – כן או לא?

עיסוי לספורטאים – לשמירה על גוף בריא וחזק!

איך עיסוי יכול להקל על כאבים בגוף

חיפוש עיסוי מקצועי

אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

לדוגמא: תל אביב

העדפה

שתף את - טיפים חשובים לבחירת העיסוי המתאים לכם ביותר!:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5