קצת על עיסוי רפואי ואיך הוא תורם לנו

תאריך פרסום: 11/25/2021 8:09:00 PM

שיתוף ב-

לא פעם וודאי חשתם שהגוף שלכם זקוק למגע, שאזור מסוים בגוף “צמא” להרגיש לחיצות ונגיעות ואתם לא מצליחים לעשות את זה לבד.

הגוף שלנו הוא מכונה שזקוקה לא פעם לעיסוי שישחרר את השרירים, הגידים, המפרקים והאברים השונים, לאחר מאמץ רב של עבודה פיזית, ישיבה לאורך שעות מול מחשב או לאחר פעילות ספורטיבית אינטנסיבית וכדומה.

ישנן אין ספור סיבות שהגוף שלנו יזדקק לעיסוי שיעביר לו את המיחושים, יעניק לו בריאות, חיוניות ויחזיר את הגוף לתפקוד מלא.

לחצו כאן – למציאת מטפלים מתחום העיסוי הרפואי

מה מעניק לנו עיסוי רפואי?

עיסוי רפואי מבוסס על ידע נרחב באנטומיה ובפיזיולוגיה של גוף האדם, מטרתו של העיסוי הרפואי יהיה להשיב לגוף את התפקוד התקין, לעזור לו לשחרר את השריר שהתכווץ, לשפר טווחים של תנועות של האברים ולשפר את ההרגשה הכללית והמנטלית של האדם. לכן, יש חשיבות גדולה בבחירה של מעסה או מטפל מוסמך שיש לו ניסיון בתחום העיסוי.

כיצד עיסוי יכול לסייע לנו?

העיסוי הרפואי יכול לסייע לכל מי שסובל כבר תקופה ארוכה מכאבים כרוניים, כאבי גב תחתון או עליון, כאבי צוואר וכל כאב שהמקור שלו מגיע ממערכת השלד, השריר או המפרק. כמו כן, עיסוי יכול לסייע לכל מי שסובל ממתח נפשי או נמצא בתקופה של סטרס. עיסוי יכול לעזור לו להרפות את הגוף ולמלא אותו במצבור חדש ונקי של אנרגיה. בנוסף, מומלץ לעשות עיסוי במצב של דלקות בגידים, העיסוי יפחית משמעותית את הכאב ובכוחו אף להעלים את הדלקת.

[עיסוי רפואי] עוד נציין שגם אם לא נראית בעיה שנגלית לעין, עיסוי טוב על ידי מעסה מקצועי, משפר יכולות מנטליות ופיזיות, כך שלמעשה תמיד הוא מומלץ, גם במקרה בו תהיו מעוניינים להפתיע אדם יקר ללבכם בעיסוי גוף מפנק במיוחד על ידי מעסה מקצועי.
 

איך פורטל Ymassage יכול לעזור?

היום תוכלו למצוא את המעסה הטוב ביותר שקרוב אליכם במרחק צעדים והכי חשוב בצורה הכי מהירה ופשוטה. פורטל Ymassage מספק מנעד של אנשי מקצוע בתחום העיסוי והריפוי שמגיעים לבית המטופל ומעניקים טיפול מקצועי ואיכותי. הפורטל דואג להכיל בתוכו מעסים ומטפלים שצברו ניסיון רב בתחום. כל מה שנותר לכם לעשות זה לאתר את המעסה/ המטפל שיש לו זיקה שקשורה לבעיה הספציפית שלכם ושהוא נמצא בסמוך או במרחק סביר ממקום משכנכם. כעת היו בטוחים שאתם הולכים לקבל טיפול נעים, מרגיע ואיכותי בלי כל מאמץ.

* העיסוי ב-YMASSAGE הינו באופן חד משמע עיסוי מקצועי בלבד וללא כל אלמנט מיני מכל סוג שהוא!

שיתוף ב-

אולי יעניין אותך

מסאז רפואי תל אביב

עיסוי רפואי – סגולות ויתרונות

איך לבחור עיסוי רפואי עד הבית?

לימודי עיסוי רפואי – המדריך למתעניין

עיסוי רפואי המפתח להחלמה מלאה ומהירה

עיסוי רפואי משולב: כיצד ממריצים את הגוף לטפל בעצמו?

עיסוי רפואי - מחירים ועלויות

חיפוש עיסוי מקצועי

אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

לדוגמא: תל אביב

העדפה

שתף את - קצת על עיסוי רפואי ואיך הוא תורם לנו:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5