הכל על עיסוי שוודי

תאריך פרסום: 12/6/2021 12:30:00 PM

שיתוף ב-

כאשר אתם חושבים על עיסוי או מסאז’ – כנראה שאתם חושבים על עיסוי שוודי. מדובר בטכניקת העיסוי המוכרת והנפוצה ביותר, שפותחה כבר במאה ה-18 – ומהר מאוד כבשה את העולם בסערה. מאחורי שיטת העיסוי השוודי עומד הרופא פר הנריק לינג, שחקר שורה ארוכה של תורות עיסוי עתיקות – ופיתח על בסיסן את שיטתו החדשה.
 

במה העיסוי השוודי מתמקד?

העיסוי השוודי מתמקד בהרגעת השרירים, זאת באמצעות הפעלת לחץ ועיסוי על השרירים העמוקים והעצמות. המטפלים בעיסוי השוודי מקפידים לעסות את המטופל עם כיוון זרימת הדם מהגוף אל הלב – במטרה להמריץ את פעילות מחזור הדם ואת יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף. חיזוק תנועת הדם אל הלב מסייע גם לניקוי הגוף מרעלנים וחומרים מזיקים – ולהחזיר את הגוף למצבו הטבעי והבריא.

 

כמה זמן הוא נמשך?

עיסוי שוודי יימשך לרוב כשעה – ויתמקד באזורי השרירים הגדולים והמרכזיים בגוף האדם. גם סביבת הטיפול מתוכננת כדי לתרום לתחושת הרוגע והשלווה של המטופל: החל מהמיטה שעליה הוא שוכב ועד למבנה החדר שבו מתבצע העיסוי.

מה בעצם הגישה ואיך עיסוי שוודי תורם לנו?

לאורך השנים קמו גישות שונות בכל הקשור לעיסוי השוודי, וגישתו הבסיסית של פר הנריק לינג היוותה בסיס לאסכולות שונות של מטפלים. כיום ניתן למצוא מספר רחב של טיפולים שונים תחת מטריית העיסוי השוודי – חלקם קלים ומרגיעים ואחרים יותר אינטנסיביים.

מחקרים קליניים מצאו שעיסוי שוודי תורם להתמודדות עם עייפות, עם כאב כרוני, עם כאב במפרקים ועם דלקות פרקים באזורים שונים בגוף. העיסוי השוודי מסייע גם להפיג מתח ולשפר את התחושה הכללית בגוף – ומוביל לשחרור הורמוני דופמין וסרוטונין, שני הורמוני האושר. המחשבה הרפואית שבבסיס העיסוי השוודי הופכת אותו לטיפול מומלץ לאלו שמתמודדים עם כאבים כרוניים או מחלימים מפציעות שונות – אך כל אחד יכול ליהנות מהיתרונות המרגיעים ומפיגי הלחצים של העיסוי.

אצלנו ב-Ymassage תוכלו למצוא רשימה ארוכה של מטפלים בעיסוי שוודי – כך שהמסאז’ הבא שלכם עשוי להיות במרחק של לחיצת כפתור אחת.

שיתוף ב-

אולי יעניין אותך

עיסוי שוודי מחיר

מה ההבדל בין עיסוי שוודי לעיסוי תאילנדי?

טכניקות לביצוע עיסוי שוודי

חיפוש עיסוי מקצועי

אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

לדוגמא: תל אביב

העדפה

שתף את - הכל על עיסוי שוודי:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5