טכניקות לביצוע עיסוי שוודי

תאריך פרסום: 12/6/2021 2:10:00 PM

שיתוף ב-

שיטת העיסוי השוודי היא הגישה הנפוצה והפופולרית ביותר למסאז’ בימינו.
מדובר בעיסוי בעל שורשים רפואיים שפותח במאה ה-18 בידי הרופא השוודי פר הנריק לינג – במטרה לסייע לתהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף ולתרום לתחושה הכללית ולהפגת מתחים.

העיסוי השוודי מתאים לסובלים מכאבי שרירים, כאבי פרקים, עייפות כרונית, שרירים תפוסים, חולשה כללית – וגם לאלו שמחפשים ליהנות מחוויית המסאז’ עצמה. כיצד העיסוי מסוגל לתרום לכל אלו? התשובה לכך טמונה בטכניקות שעליהן מתבסס העיסוי השוודי.

המטופל ישכב תמיד על מיטה רכה ונעימה – בחדר שתוכנן על מנת ליצור אווירה מרגיעה ושלווה.

הטיפול בעיסוי מערב משיחה של שמן על המטופל ומתבסס על שורת תנועות בסיסיות:

ליטוף: תנועה חלקה ועדינה שנועדה להרגיע את רקמות השריר הרכות ולחמם אותן, לעיתים קרובות תוך כדי משיחת שמן העיסוי.

לישה: לחיצה ולישה עמוקה של רקמות השריר.

הקשות: הקשות מהירות על רקמות השריר באמצעות גב היד או האצבעות.

חיכוך: תנועות עמוקות וסיבוביות שנועדו לגרום לרקמות הגוף להתחכך אחת בשנייה – וכך להגביר את זרימת הדם ולסייע להתפרקות רקמות הצלקת.

המטרה של כל אותן פעולות היא להמריץ את זרימת הדם בגוף – ובכך לזרז את אספקת החמצן לתאים ואת סילוק הרעלנים והחומרים המזיקים. המסאז’ השוודי מסייע להיפטר מחומצות חלב ורעלנים אחרים שמופרשים לתוך מחזור הדם שלנו. כך ניתן לסייע לתהליכי ההחלמה הטבעיים של גופנו.

בנוסף, העיסוי השוודי מותח את הרצועות והגידים בגוף – ותורם לגמישות ולבריאות שלהם. העיסוי מרגיע גם את רקמות העור – ומשרה אווירה טובה ומרגיעה על המטופל. מחקרים מראים כי העיסוי השוודי תורם לבריאות הנפש ולהפרשת דופמין וסרוטונין במוח – שני הורמונים חיוביים שיוצרים את תחושת האושר שלנו.

ניתן לקבל טיפולי עיסוי שוודי במתכונות שונות וברמות עצימות שונות, ומרבית המטפלים יקפידו להתאים את אופי הטיפול לצרכים של כל מטופל: האם מדובר בטיפול למטרות רפואיות או בטיפול פנאי? האם המטופל מעוניין בטיפול עמוק יותר או עדין יותר? עיסוי שוודי הוא פתרון קסם שמתאים כמעט לכל אחד – בתנאים של כל אחד.

לחצו כאן – למציאת מטפלים בעיסוי שוודי

שיתוף ב-

אולי יעניין אותך

עיסוי שוודי מחיר

מה ההבדל בין עיסוי שוודי לעיסוי תאילנדי?

הכל על עיסוי שוודי

חיפוש עיסוי מקצועי

אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

לדוגמא: תל אביב

העדפה

שתף את - טכניקות לביצוע עיסוי שוודי:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5