עיסוי שוודי מחיר

תאריך פרסום: 12/6/2021 2:42:00 PM

שיתוף ב-

בשוודיה, העיסוי השוודי מכונה בפשטות “עיסוי קלסי”, וכשמו כן הוא – טיפול קלאסי, המייצג את הסטנדרט המערבי לעיסוי. במאמר שלפניכם נפרט מהו עיסוי שוודי, מה היתרונות של עיסוי שוודי, מחיר העיסוי וכן, למי הוא מתאים.

 

מהו עיסוי שוודי?

עיסוי שוודי הוא עיסוי שנועד לטפל בכל הגוף. הוא פועל בעיקר על הרקמות הרכות ועל השרירים כדי לסייע בשיקום הבריאות ויוצר השפעה מרגיעה ומאזנת על מערכת העצבים. במסגרת הטיפול המעסה עשוי להשתמש בטכניקות שונות, הכוללות ליטוף וגלישה, לישה, שפשוף, הקשה או דפיקות ורטט.

 

מהם היתרונות של עיסוי שוודי?

טכניקות העיסוי השוודיות השונות, שנוצרו על ידי אבי העיסוי השוודי, פר הנריק לינג, נועדו לשפר את זרימת הדם, להרגיע את השרירים ולגרום למטופל להרגיש רגוע יותר.

בניגוד לעיסוי רקמות עמוק, הטיפול בעיסוי שוודי נעשה על ידי משיכות רכות יותר על החלקים העדינים יותר של רקמות הגוף, ומכסה שטח נרחב של שרירים. הלחץ שהמטפל מפעיל עשוי להשתנות בין מופל אחד לאחר ובין איברי הגוף השונים, וזה בדיוק מה שהופך את העיסוי השוודי לעיסוי אידיאלי להרפיה.

העיסוי השוודי, הידוע ביותר בהרגעת שרירים תפוסים והגברת הרווחה, מציע גם שלל יתרונות בריאותיים נוספים, ביניהם:

  • הקלה על המתח השרירי על ידי ניקוי רעלים
  • שיפור זרימת הדם ומערכת הלימפה בכל הגוף
  • שמירה על רצועות וגידים גמישים ושיפור טווחי התנועה
  • הפחתת מתח רגשי ופיזי
  • הקלה על כאבי גב וכאבים כרוניים

לפני שמגיעים לעיסוי שוודי כדאי לדעת, העיסוי מתבצע כאשר המטופל לבוש למחצה. בדרך כלל הא נותר לבוש בתחתונים, אך רק האיברים המטופלים נחשפים.

יתר האיברים מוצנעים לאורך כל טיפול ומכוסים במגבת. מטפלים מיומנים יודעים כיצד למנוע מבוכה מהמטופלים וכיצד לתת להם תחושת ביטחון ופרטיות לצורך הנאה מרבית מהטיפול.

כמו בכל סוג טיפול, חשוב לידע את המטפל על כל מחלת רקע או מצב בריאותי קיים, לרבות הריון.

לפני הטיפול מומלץ להימנע מארוחות כבדות וצריכת אלכוהול.

 

למה עליכם לצפות מהעיסוי השוודי

העיסוי השוודי אורך בין 45 דקות ל- 90 דקות. במהלך העיסוי המטפל נותן למטופל זמן להתפשט בפרטיות ולשכב על שולחן העיסוי, שבדרך כלל מרופד לנוחות נוספת ולהיגיינה מרבית. שם המטופל יכול להתכסות במגבות. המטופל לא נדרש להיחשף לגמרי בשום שלב, ובכל עת המטפל ידע כיצד לחשוף את אזור הגוף בו הוא מתמקד.

אם המטופל חושש או מודאג ממשהו, הא יכול לומר זאת למטפל בכל שלב של הטיפול.

המטפל שלך עשוי לאבחן בתחילת הטיפול את סוג העור של המטופל ולבחור שמנים אתריים או קרמים המתאימים לסוג העור שלו.

הוא עשוי להשתמש בטכניקות טיפול ספציפיות לצורך הרגעה, שחרור שרירים תפוסים וכדומה. באופן כללי, הטיפול אמור להיות מרגיע ונעים.

חלק מהמטפלים אוהבים לעסות עם מוזיקת רקע נעימה, שתורמת לאפקט ההרגעה וההרפיה.

במידה וזה מפריע למטופל, הוא רשאי לבקש לכבות את המוזיקה או להחליפה. כנ”ל לגבי התאורה – אם האור בחדר עמום או בוהק מידי, חשוב לציין זאת על מנת להבטיח טיפול מרגיע ומיטיב ככל האפשר.

לעיתים המטופל נהנה לתקשר ם המטפל במהלך הטיפול. זה נהוג ומקובל, ומרבית המטפלים נותנים למטופל לבחור האם לשוחח במהלך הטפול.

עם זאת, חשוב לתת לגוף להשתחרר , כך שזה בסדר לדבר, כל עוד המטופל נינוח ורגוע.

בתום הטיפול המטופל עשוי להרגיש רגוע ואפילו מעט מנומנם. מומלץ לתת לגוף זמן מה להירגע, ליהנות מההרפיה שאליה הוא נכנס ולחזור לפעילות שגרתית בהדרגה – לבצע מספר מתיחות, לחייך ולשתות כוס תה או משקה צמחים.

לאחר מכן, סביר להניח שתרגיש די רגוע ואולי אפילו ישנוני, אז תן לעצמך הרבה זמן להירגע . התענגו על התחושה של כל שריר בגופכם נמתח והחליק בעדינות.

 

ומה לגבי המחיר?

מטופלים עשויים להיות מופתעים מההבדלים בטווח המחירים הקיים עבור עיסוי שודי.

ההבדל נובע ראשית, מדרישות המטפל, ושנית, מהמקום שמספק את שירותי העיסוי.

בכל הנוגע לעיסוי שוודי, מחיר הוא פונקציה של מקצועיות, אך מכיוון שבמקרים רבים הטיפול מוענק במתחמי ספא מפנקים יוקרתיים, העיסוי עשוי לכלול שירותים ופינוקים נוספים כמו שימוש במתקני ספא – ג’קוזי, חמאם תורכי או סאונה, חדר ללינה או לבילוי של מספר שעות, ארוחת בוקר מפנקת ועוד.

כמו כן, מקרים בהם המטפל משלב טכניקות טיפול נוספות (בהסכמת ובידיעת המטופל כמובן), כמו אבנים חמות, כוסות רוח וכדומה, הטיפול יכול להיות יקר יותר.

בדרך כלל עלות העיסוי נעה בין 250 ל- 450 ₪. עבור עיסוי מקומי כמו עיסוי קצוות או עיסוי צוואר וכתפיים, המטופל עשוי לשלם בסביבות 150 ₪.

שיתוף ב-

אולי יעניין אותך

מה ההבדל בין עיסוי שוודי לעיסוי תאילנדי?

טכניקות לביצוע עיסוי שוודי

הכל על עיסוי שוודי

חיפוש עיסוי מקצועי

אני רוצה

חובה לבחור קטגוריה או אזור/עיר

בעיר/אזור

לדוגמא: תל אביב

העדפה

שתף את - עיסוי שוודי מחיר:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5